عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كلوپ دانلود و آدرس http://www.cpdsoft.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تبلیغات
[]; anetwork_pram['aduser'] = '1389531691'; anetwork_pram['adheight'] = '240'; anetwork_pram['adwidth'] = '120';

تماس رایگان صوتی و تصویری با خارج از کشور Skype 6.18.0.105

تماس رایگان صوتی و تصویری با خارج از کشور Skype 6.18.0.105

Skype نام یکی از معروفترین و قدرتمندترین نرم افزار های رایگان حمایت کننده از پروتکل VOIP است که برای شما امکان برقراری ارتباط صوتی رایگان با دیگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم میسازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد. Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد.با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازيد.



:: موضوعات مرتبط: مسنجر و چت , ,
:: برچسب‌ها: تماس رایگان صوتی و تصویری با خارج از کشور Skype 6 , 18 , 0 , 105 , تماس رايگان صوتي و تصويري , دانلود نرم افزار اسكايپ , دانلود نسخه جديد نرم افزار اسكايپ , دانلود نرم افزار تماس رايگان صوتي و تصويري با خارج از كشور Skype 6 , 18 , 0 , 105 , دانلود نرم افزار Skype 6 , 18 , 0 , 105 , مسنجر و چت , دانلود نرم افزار Skype 6 , 18 , 0 , 105 نسخه جديد , نسخه Skype 6 , 18 , 0 , 105 , نرم افزار رايگان Skype 6 , 18 , 0 , 105 ,
:: بازدید از این مطلب : 790
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

دانلود نسخه آفلاین نرم افزار وایبر برای کامپیوتر Viber for Windows PC v4.1.0.1703

یکی از محبوب ترین برنامه ها برای ارسال پیام متنی و صوتی رایگان

WWW.CPDSOFT.IR

با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود که به صورت نامحدود و 24 ساعته به آشنایان پیام رایگان ارسال کنید و یا با آنها مکالمه صوتی از طریق اینترنت داشته باشید. وایبر در میان رقبای خود مانند Whatsapp بهترین بوده و کاملا رایگان می باشد.

جهت استفاده از Viber در ویندوز باید نسخه موبایل آن را در تلفن همراه خود داشته باشید چرا که کد فعال سازی به تلفن همراه شما ارسال می شود. برای فعال سازی کافیست بعد از اجرا برنامه شماره موبایل خود را همراه با کد کشور (ایران 98+) وارد کنید و کد نمایان شده در نسخه موبایل را در کامپیوتر وارد کنید، سپس می توانید از امکانات بی نظیر این برنامه در کامپیوترتان نیز بهره مند شوید.



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , مسنجر و چت , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود نرم افزار Viber for Windows v4 , 1 , 0 , 1703 , دانلود وايبر براي كامپيوتر , دانلود نرم افزار چت وايبر براي موبايل و كامپيوتر , Viber for Windows PC v4 , 1 , 0 , 1703 , Whatsapp , آفلاین , ارسال پیام رایگان , دانلود برنامه Viber for Windows PC , دانلود برنامه Viber برای کامپیوتر , دانلود نرم افزار Viber 4 , 1 , 0 , 1703 , دانلود نرم افزار وایبر , دانلود نرم افزار وایبر برای PC , دانلود نرم افزار وایبر مخصوص کامپیوتر Viber for Windows PC v4 , 1 , 0 , 1703 , دانلود نسخه آفلاین وایبر برای کامپیوتر , دانلود نسخه کامپیوتر وایبر , فعال سازی وایبر , مکالمه صوتی رایگان , ,
:: بازدید از این مطلب : 672
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

مدیریت ایمیل و شبکه های اجتماعی با Digsby Build 30295

WWW.CPDSOFT.IR

Digsby یکی از نرم افزار های کارامدی است که امکان مدیریت چند ID ، ایمیل و شبکه های اجتماعی را به شما می دهد. این نرم افزار از منسجر های معروفی مثل Yahoo Messenger, Jabber, AIM, ICQ , Google talk و همچنین از شبکه های اجتماعی چون Facebook, MySpace و Twitter پشتیبانی می کند. این نرم افزار یکی دیگر از نرم افزار های چند منظوره نظیر Pidgin است که قابلیت های جدیدی را برای شما مهیا کرده است.
توسط این نرم افزار می توانید تا حدودی بر روی ایمیل خود مدیریت داشته باشید و کار های ساده ای مثل حذف، اسپم کردن و علامت گذاری ایمیل ها به عنوان خوانده شده را به صورت مستقیم از طریق خود نرم افزار انجام دهید. همچنین در صورت ارسال ایمیل جدید، به شما اطلاع سرانی خواهد شد.  یکی از قابلیت های جالب این نرم افرار این است که می توانید به offline های خود در همان پنجره popup جواب دهید و دیگر نیازی به کلیک بر روی ID فرد مورد نظر برای ارسال پاسخ نیست. Digsby قابلیت های دیگری هم دارد که با نصب و کار با آن متوجه آن ها خواهید شد.

قابلیت های نرم افزار:
این امکان را می دهد که براحتی در یک زمان با چند برنامه مختلف به گفتگو های اینترنتی خود بپردازند.
صندوق های ایمیل خود را در دسترس داشته باشند.
فیسبوک خود را چک کنند و همجنین توییتر را همیشه در کنار خود داشته باشند و از رفت و آمد های دوستان در مای اسپیس باخبر باشند.
همچنین برای هر یک از سرویس هایی که به Digsby اضافه می کنید تنظیمات جداگانه ای در نظر بگیرید.



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , مسنجر و چت , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود نرم افزار مدیریت ایمیل و شبکه های اجتماعی با Digsby Build 30295 , مدیریت ایمیل و شبکه های اجتماعی با Digsby Build 30295 , دانلود نرم افزار مديريت ايميل و شبكه هاي اجتماعي , نرم افزار مديريت , مديريت ايميل , شبكه هاي اجتماعي , مديريت ايميل و شبكه هاي اجتماعي با نرم افزار Digsby Build 30295 ,
:: بازدید از این مطلب : 563
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

تماس رایگان صوتی و تصویری با خارج از کشور Skype 6.3.0.105 Final / Portable

WWW.CPDSOFT.IR

Skype  نام یکی از معروفترین و قدرتمندترین نرم افزار های رایگان حمایت کننده از پروتکل VOIP است  که برای شما امکان برقراری ارتباط صوتی رایگان با دیگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم میسازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد. Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد.با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید. Skype از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند و با ارائه سرویس تماس تلفنی بسیار ارزان با کشورهای مختلف محبوبیت خود را بیش از پیش برتر ساخته است. کیفیت بالا، رایگان بودن آن در سراسر دنیا و هزارن ویژگی دیگر آن را از رقبای خود جدا کرده است و تبدیل به یک برنامه کاربردی خوب و مفید کرده است به طوری که در جای جای این دنیا زندگی بدون آن مشکل است!!

قابلیت های کلیدی نرم افزار Skype 6.3.0.105 Final Business Edition :
- امکان اضافه نمودن کاربران جدید به لیست دوستان  و قابلیت طبقه بندی نمودن آن ها
- امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با دیگر دوستان خود  در نقاط مختلف جهان
- دارای قابلیت Video Calls جهت مشاهده مستقیم مخاطب از طریق Webcam
- امکان جستجو و کشف دیگر مشترکین Skype در دنیا  و  برقراری تماس با آنها
- امکان تعیین تصویر دلخواه برای اشتراک خود و نمایش آن به مخاطبین
- داشتن دیوار آتشین قدرتمند به منظور برقراری ارتباط امن تر
- کیفیت بالای صدا حتی در صورت پائین بود سرعت اینترنت
- استفاده از SkypeOut جهت تماس های  تلفنی معمولی
- سازگاری کامل با ویندوز های 2000 , XP , ویندوز سون
- امکان ایجاد کنفرانس های صوتی با دیگر مردم دنیا
- قابلیت ارسال SMS به دیگر دوستان خود
- کم هزینه بودن این گونه مکالمات
- استفاده بسیار آسان
- و ...



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , مسنجر و چت , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار تماس رایگان صوتی و تصویری با خارج از کشور Skype 6 , 3 , 0 , 105 Final / Portable , تماس رایگان صوتی و تصویری با خارج از کشور Skype 6 , 3 , 0 , 105 Final / Portable , تماس رايگان صوتي و تصويري با خارج از كشور با Skype , تماس تصوريري رايگان , دانلود نرم افزار تماس تصويري رايگان با Skype , دانلود نرم افزار Skype , نرم افزار Skype ,
:: بازدید از این مطلب : 614
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

وبکم مجازی با قابلیت های فراوان WebcamMax v7.7.3.2

WWW.CPDSOFT.IR

گفتگوی تصویری اینترنتی یا Video Chat/Call دیگر درحال جایگزینی بسیاری گفتگوی های ساده ی صوتی قدیمیست و بسیاری از علاقمندان محیط های گفتگوی اینترنتی، با استفاده از یک وب کم ساده به گفتگو های تصویری و ویدیویی می پردازند .
در این بین شرکت نرم افزاری Yewsoft Inc نرم افزار جالب و منحصر به فردی عرضه کرده است که به همین محیط های ویدیویی گفتگوی اینترنتی حال و هوای دیگری می بخشد و با قرار دادن افکت های زیبا، علاوه بر شاد کردن و جذاب کردن محیط، کاربران را نیز بسیار سرگرم می کند .
WebcamMax نام این نرم افزار جالب و بسیار زیباست که قابلیت های بسیار متنوعی به شما در استفاده از وب کم خود و به اشتراک گذاری تصاویرتان می دهد. می توانید با افزودن افکت های ویدیویی زیبا و جذاب به تصاویر وب کم شما آن را منحصر به فرد تر و بسیار جذاب تر نمایید حتی اگر شما به طور حقیقی سخت افزار وب کم نداشته باشید !
بلی خواه سیستم و یا نوت بوک شما به یک وب کم مجهز باشد و خواه نباشد، این نرم افزار قادر به خلق یک وب کم مجازی و شناساندن آن به پیام رسان شما بوده و افکت های زیبای خود را به تنهایی در حالتی که سخت افزار وبکمی نداشته باشید، و یا بر روی تصاویر ویدیویی شما در حالی که سیستمتان به وب کم مجهز باشد، برای دوستانتان ارسال کرده و به نمایش می گذارد .
 این نرم افزار از سوی سایت سازنده در قالب دو نسخه ی Lite و Full عرضه شده است که نسخه ی Full آن از امکانات و افکت های بیشتری و متنوع تری برخوردار است .
برخی ویژگی های کلیدی نرم افزار جالب WebCamMax  :
- سازگاری با اکثر نرم افزار گفتگوی اینترنتی و پیام رسان های برتر دنیا مانند ICQ, AIM,  MSN, Camfrog,  Skype,  Paltalk,  Yahoo Messenger و ....
- قابلیت ساخت یک وب کم جدید و به صورت مجازی در صورت نداشتن سخت افزار! ویا افزایش قابلیت های وب کم خود با افزودن افکت های بسیار متنوع و زیبا .
- تبدیل فایلها و فیلمهای ویدیویی به تصاویر زنده وب کم خود !
- نمایش تصویر و محتوای میز کار خود به صورت زنده در وب کم .
- نمایش تصاویر مختلف با فرمتهای مختلف به عنوان تصاویر وب کم .
- درج و نمایش متون مختلف و افکت داده شده بر روی صفحه ی وب کم .
- قرار دادن افکت های زیبا ی مختلف نرم افزار بر روئی وب کم و زیبا ساختن آن تصاویر .
- قرار دادن افکت های احساسی و Emotion های زیبا بر روی تصاویر وب کم خود .
- دارای دیتابیس آنلاین قدرتمندی شامل بیش از 1500 افکت زیبای رایگان به صورت آنلاین و قابل دریافت از سایت سازنده ...
- قابلیت ذخیره ی تصاویر ویدیویی فرستاده شده و دریافتی وب کم ها !
- قابلیت عکس برداری از تصاویر ارسالی و دریافتی وب کم ها !
- قابلیت خلق وب کم مجازی حتی در صورت داشتن وب کم حقیقی و تعویض سریع میان وب کم حقیقی و مجازی با یک کلیک ساده !
- قابلیت به اشتراک گذاری وب کم برای 16 نرم افزار مختلف !
و .....



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , مسنجر و چت , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود نرم افزار وبكم , دانلود نرم افزار وبكم مجازي با WebcamMax v7 , 7 , 3 , 2 , دانلود وبكم مجازي با قابليت هاي فراوان , دانلود وبكم WebcamMax v7 , 7 , 3 , 2 , وبكم WebcamMax v7 , 7 , 3 , 2 , وبكم مجازي WebcamMax v7 , 7 , 3 , 2 با قابليت هاي فراوان , وبکم مجازی با قابلیت های فراوان WebcamMax v7 , 7 , 3 , 2 , دانلود نرم افزار وبکم مجازی با قابلیت های فراوان WebcamMax v7 , 7 , 3 , 2 ,
:: بازدید از این مطلب : 751
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

 نرم افزار وب کم مجازی با Video2Webcam 3.4.0.2

WWW.CPDSOFT.IR

Video2Webcam  نام نرم افزاری جالب و در عین حال مفید است که با استفاده از آن کاربران می توانند با یک وب کم مجازی به استقبال مسنجرهای خود بروند. مسنجرها لزوما باید حتما سیستم سخت افزاری وبکم را داشته باشند تا بتوانند آن را به صورت آنلاین به نمایش درآورند اما می توان با چنین نرم افزارهای ویدئوهای ضبط شده از قبل را به عنوان تصاویر وبکم به صورت آنلاین بین دوستان به اشتراک گذاشت و به نمایش در آورد.
این وبکم مجازی که از واسط کاربری ساده ای بهره می برد به راحتی قابل نصب و استفاده بوده و از حجم بسیار مناسبی هم بهره می برد ؛ از تمامی مسنجرهای رایج موجود به صورت کامل پشتیبانی کرده و تصاویر را به صورت آنلاین و بدون هیچ گونه قطعی در ارسال تصاویر به مسنجر به نمایش می گذارد. Video2webcam همچنین از اکثر فرمت های رایج ویدئویی نظیر avi، asf، flv، mp4،mpeg، mpg، ram، rm، rmvb و  wmv پشتیبانی کرده و می تواند از تصاویر هم با فرمت هایی نظیر JPG ، GIF ، BMP و ... به عنوان تصاویر موجود در وبکم بهره برداری کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Video2Webcam 3.4.0.2 :
- استفاده آسان از نرم افزار ، حجم پائین و واسط کاربری ساده اما جذاب
- پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های ویدئویی و تصویری
- پشتیبانی از تقریبا تمامی مسنجرها
- ارسال تصاویر بدون هیچ گونه قطعی
- امکان سوئیچ بین وبکم مجازی با وبکم اصلی تنها با یک کلیک
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , مسنجر و چت , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار وب کم مجازی با Video2Webcam 3 , 4 , 0 , 2 , دانلود نرم افزار وبكم , دانلود وبكم براي كامپيوتر , دانلود نرم افزار Video2Webcam براي كامپيوتر , دانلود نرم افزار وبكم Video2Webcam , دانلود نرم افزار براي تماس تصويري ,
:: بازدید از این مطلب : 782
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

برقراری تماس صوتی و تصویری رایگان با Tango 1.6.1

WWW.CPDSOFT.IR

Tango نرم افزار رایگانی است که امکان برقراری تماس رایگان صوتی و تصویری را برای مردم در سراسر جهان فراهم نموده است. تماس های ویدئویی رایگان می تواند  تمامی کسانی که تانگو را بر روی کامپیوتر، تلفن همراه و یا تبلت خود نصب کرده اند، برقرار شود. شما با تانگو می توانید تماس صوتی رایگان برقرار کنید و در صورت لزوم آن را به راحتی به یک تماس تصویری مبدل کنید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Tango:

- تماس رایگان صوتی و ویدئویی

- ارسال و دریافت پیام های تصویری در صورت عدم ارتباط با دوستانتان
- اضافه کردن انیمیشن ها سرگرم کننده به تماس های تصویری شما
- صرفه جویی در هزینه تماس های بین المللی رایگان بین اعضای دیگر تانگو
- نمایش خودکار دوستان شما که از تانگو استفاده می کنند
- استفاده آسان
- و …



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اینترنت , مسنجر و چت , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار برقراري تماس صوتي و تصويري رايگان , برقراري تماس صوتي و تصويري با تانگو , برقراری تماس صوتی و تصویری رایگان با Tango 1 , 6 , 1 , دانلود نرم افزار برقراي تماس رايگان با Tango , دانلود نرم افزار Tango ,
:: بازدید از این مطلب : 901
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

گفتگوی اینترنتی به صورت آنلاین و آفلاین ICQ 8.1.6327

WWW.CPDSOFT.IR

ICQ یکی از نرم افزارهای پرطرفدار ارسال پیام از طریق مسنجر است که به شما امکان می دهد تا به صورت آنلاین با دوستان و همکاران خود به گفتگو و چت بپردازید، پیغام آفلاین، ایمیل و یا SMS ارسال کنید و ارتباطات صوتی و یا ویدیویی داشته باشید و یا امکان ارسال فایل، عکس، فیلم و URL را در اختیار داشته باشید. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا با دوستان خود در ICQ، Facebook، Google Talk و سایر شبکه های اجتماعی و مسنجرها به چت و گفتگو بپردازید. تنها کافیست تا شما یک اکانت ICQ داشته باشید تا بتوانید از امکانات بی نظیر این مسنجر استفاده کنید. از دیگر ویژگی های این مسنجر می توان به فراهم کردن پنجره و اتاق های چت، سفارشی سازی رایط کاربری، انجام چندین چت همزمان، برگزاری جلسات ویدیویی، قرار دادن عکس و تصاویر انیمیشن، ارسال شکلک های جدید و ... اشاره نمود. ارسال اس ام اس رایگان روزانه به صورت محدود، داشتن کارت تبریک، بازی چند نفره، گپ و گفتگو با دوستان فیس بوک، دریافت بروز رسانی از شبکه های اجتماعی، بروز رسانی وضعیت خود، اشتراک گذاری لینک ها و عکس ها، چت در گوگل تالک و ... از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد. همچنین می توانید اکانت ایمیل خود را در این نرم افزار وارد کنید تا از دریافت ایمیل های جدید مطلع شوید .
قابلیت های نرم افزار ICQ :
- ارسال پیام رایگان از کامپیوتر و موبایل
- گزینه های اشتراک گذاری فایل
- سوئیت جستجو ICQ
- انتقال فایل ها
- ورود آسان
- پروفایل کاربر
- پشتیبانی از Google Talk
- دارای تاریخچه پیغام
- چت فیس بوک
- گرفتن عکس
- اضافه کردن دوستان
- برقراری گفتگو های اینترنتی
- به اشتراک گذاری عکس
- ارسال پیام کوتاه
- بازی های آنلاین
- جعبه وضعیت
- خبرخوان از دوستان
- یافتن دوستان جدید
- ایمیل و اطلاعیه ها
- کلاینت شخصی سازی
- برگزاری جلسات ویدیویی
- پشتیبانی از پوسته های مختلف
- ارسال فایل های عکس، فیلم و ...
- مشاهده ی یکدیگر با کمک وب کم
- به کارگیری ناچیز منابع سیستمی
- و ...



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , مسنجر و چت , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار گفتگوی اینترنتی به صورت آنلاین و آفلاین ICQ 8 , 1 , 6327 , دانلود نرم افزار گفتگوي اينترنتي به صورت آنلاين و آفلاين , گفتگوي اينترنتي به صورت آنلاين , گفتگوي اينترنتي به صورت آفلاين , گفتگوي اينترنتي با ICQ 8 , 1 , 6327 , دانلود نرم افزار گفتگوي اينترنتي به صورت آنلاين و آفلاين با ICQ 8 , 1 , 6327 ,
:: بازدید از این مطلب : 918
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

ویدئو چت قدرتمند با ooVoo 3.5.9.56 Final

WWW.CPDSOFT.IR

نرم‌افزار ooVoo ، نسل جدیدی در ارتباطات آنلاین به شمار می‌رود. نرم‌افزاری که می‌توانید به کمک آن و به سادگی یک مکالمه‌ی ویدیویی رو در رو با دوستان، خانواده، و هم‌کلاسی‌های خود برقرار کنید؛ آن هم بدون توجه به این مطلب که آن‌ها در کجای جهان باشند. این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد که در آن با شش نفر تماس ویدیویی داشته و یک کنفرانس ویدیویی برگزار نمایید. استفاده از این نرم‌افزار بسیار ساده و در عین حال هیجان‌انگیز است.
نرم افزار پیغام رسان ویدیویی و کنفرانس ooVoo در نسخه جدید خود ، طرح رایگان تماس با شماره تلفن های امریکا و کانادا را ارائه کرد. بلی تعجب نکنید ... تماس رایگان با کشورهای امریکا و کانادا از هر کجای دنیا ! کاربران علاقه مند می توانند ابتدا این نرم افزار پیغام رسان را دانلود و نصب نمایند و سپس از 120 دقیقه تماس رایگان با کشورهای امریکا و کانادا ( از هر کجای دنیا ) بهره مند شوند. گفتنی است که نرم افزار ooVoo جدا از ارائه طرح رایگان تماس با تلفن های کانادا و امریکا، نرم افزار کارآمدی است که برای کنفرانس های چند نفره ویدیویی، تماس های صوتی و تصویری و پیغام رسان استفاده می شود.
 تنها چیزی که به آن احتیاج دارید.یک کامپیوتر، یک اینترنت پرسرعت،و یک وب‌کم است. به همین سادگی.
این برنامه در نوع خود بی نظیر بوده و از قسمت های جالبی برخوردار است که امتحان کردن آن خالی از لطف نیست



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , مسنجر و چت , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود مسنجر , دانلود نرم افزار چت , دانلود نرم افزار ويدو چت , دانلود نرم افزار چت تصويري , چت تصويري با ooVoo 3 , 5 , 9 , 56 Final , دانلود رايگان نرم افزار ooVoo 3 , 5 , 9 , 56 Final , دانلود نرم افزار چت تصويري با ooVoo 3 , 5 , 9 , 56 Final , چت تصويري ooVoo 3 , 5 , 9 , 56 Final , ooVoo 3 , 5 , 9 , 56 Final ,
:: بازدید از این مطلب : 855
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

پیام رسانی محبوب و سازگار با تمامی پیام رسان های اینترنتی با Nimbuzz v2.6.0

WWW.CPDSOFT.IR

Nimbuzz نام پیام رسانی محبوب در دنیای گفتگوی اینترنتی می باشد که امکان گفتگو به صورت متنی ، صوتی و ویدویی را برای شما فراهم می سازد .
شما توسط این پیام رسان امکان دسترسی یا ورود به پیام رسان های دیگر مانند Windows Live Messenger (MSN), Yahoo, ICQ, AIM, Google Talk, Facebook, MySpace و... را قادر خواهید بود. در این نرم افزار امکان به اشتراک گذاری موزیک ، ویدیو ، عکس نیز تعبیه شده است . یکی از ویژگی های این نرم افزار قابلیت نصب بروی اکثر نسخه های سیستم عامل ویندوز می باشد .



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , مسنجر و چت , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود نرم افزار اينترنتي , دانلود نرم افزار پيام رساني محبوب نيمباز , دانلود نرم افزار نيمباز , دانلود پيام رسان محبوب , دانلود پيام رسان نيمباز , دانلود پيام رسان Nimbuzz v2 , 6 , 0 , دانلود نرم افزار پيام رساني Nimbuzz v2 , 6 , 0 ,
:: بازدید از این مطلب : 810
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');